Monday, September 27, 2021
Home Sri Lanka News ක්‍රිෂ්ණාට ආදරය

ක්‍රිෂ්ණාට ආදරය

හේතු පහක්
ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන් ක්‍රිෂ්ණා පමණක් පූජා කිරීමට හේතු වර්ග පහකට බෙදිය හැකිය: (1) පව්කාර ආහාර ගැනීමෙන් වැළකී සිටීම, (2) පිරිසිදු ආහාර පිළිගැනීම, (3) අපිරිසිදුකමෙන් මනස ආරක්ෂා කිරීම, (4) ක්‍රිෂ්ණා පූජා වල රසය, සහ (5) ක්‍රිෂ්ණාට ඇති ආදරය. විවිධ මට්ටමේ භක්තියක් ඇති බැතිමතුන් විවිධ හේතු නිසා ක්‍රිෂ්ණා පූජා පමණක් අනුභව කරති. මුල් අවධියේ සිටින අය පාපයෙන් වැළකීම සඳහා ක්‍රිෂ්ණා පූජා අනුභව කරන අතර ඉහළ අවධියේ සිටින අය ක්‍රිෂ්ණා පූජා අනුභව කරන්නේ ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි ඇති පිරිසිදු ප්‍රේමයෙනි. එබැවින් බැතිමතුන්ගේ තත්වය කුමක් වුවත් ඔහු අනුභව කරන්නේ ක්‍රිෂ්ණා පූජා පමණි.

පව්කාර ආහාර ගැනීමෙන් වළකින්න
ක්‍රිෂ්ණා දෙවියන්ට කැප නොකරන ආහාර පව්කාර ආහාර ලෙස හැඳින්වේ. නිර්මාංශිකයින්, මම අනුභව කරන්නේ නිර්මාංශ ආහාර පමණි. එබැවින් මම පාපයට වැටෙන්නේ නැත. ” නමුත් ශාකවලට ජීවයක් ඇති බැවින් ඒවා අනුභව කිරීමෙන්ද අපට පාපය ලැබේ. ශාක අනුභව කිරීමේ පාපය සතුන් ආහාරයට වඩා අඩු වුවද, එම ශාක ආහාර ද පව්කාර ලෙස සැලකේ. ශාක ආහාර සුව කර ක්‍රිෂ්ණාට පූජා කළ විට එය වහාම ආහාරයට ගත හැකි ආහාරයක් බවට පත්වේ.

ද්‍රව්‍යමය ලෝකයේ පුද්ගලයන් ඔවුන්ගේ දිවෙහි රසය සඳහා ආහාර පිසීමට හා අනුභව කිරීමට. ඔවුන් සොරුන් පමණක් නොව පාපය අනුභව කරන්නන් ද වේ. පව්කාරයන් සහ සොරුන් වන අය කිසි විටෙකත් සන්තෝෂය අත්කර නොගනිති. ස්වාමින් වහන්සේ ගීතා (3.13) හි පවසන්නේ තමන්ගේ තෘප්තිය සඳහා ආහාර පිළියෙළ කොට අනුභව කරන අය පාපය අනුභව කරන බවයි.

ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි භක්තියේ මුල් අවධියේ සිටින අය සලකන්නේ වෙළඳසැල්වල නිර්මාංශ, ළූණු, සුදුළූණු ආදිය ආහාර ද්‍රව්‍ය මිලදී ගෙන ආහාරයට ගත හැකි බවයි. එහෙත්, ඔබ ළූණු, සුදුළූණු ආදිය ඉවත් කළහොත් එය නිර්මාංශ ආහාරයක් පමණක් නොව පූජාවක් ද වනු ඇත. එම ආහාරය අනුභව කිරීමෙන් අප පාපයට ගොදුරු වනවා පමණක් නොව, ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි අපගේ අඛණ්ඩ භක්තියට එය විශාල බාධාවක් වනු ඇත.

එමනිසා, පව්කාර ආහාර ගැනීමෙන් වැළකී සිටීමට කැමති බැතිමතුන් පිළිගන්නේ බාහිර ආහාර හැර ක්‍රිෂ්ණා පූජා පමණි.

පිරිසිදු ආහාර පිළිගැනීම
බාහිර ආහාර ඇතුළත ද අපිරිසිදු ය. බොහෝ අවන්හල්වල ආහාර පිළියෙළ කරන ස්ථානය දෙස බැලුවහොත්, ආහාර ආහාරයට ගත නොහැකි බව ඔබට වැටහේ. ඔබ පිටතින් ඇති පෙට්ටියෙන් බෑගය ඉවතට ගත් විට, පොලිතින් බෑගය අතින් ගන්න. නමුත් ඔබ ඉණිමඟ අල්ලා ගත් ස්ථානයට ගියහොත් සමහර විට වමනය පැමිණේ.

එතරම් නරක නැත, සමහරු පිරිසිදු ආකාරයකින් කුක් මෙන් පෙනේ. නමුත් සත්‍යය නම්, පිරිසිදුකම යනු කුමක්දැයි අද බොහෝ දෙනෙක් නොදනිති. මුත්රා කිරීමෙන් පසු අත්, පාද සහ මුඛය සේදීමට පවා නොදන්නා බොහෝ අය සිටිති. මලපහ කිරීමෙන් පසු ස්නානය කරන්නැයි අපට පැවසුවහොත්, ඔවුන් අපව ඉහළට හා පහළට ගෙන යාමට උත්සාහ කරනු ඇත. ලවණ ආහාරවල ගුණාංග ඔබ සඳහන් කරන්නේ නම්, පුදුමය ඔබේ හිස හැරෙනු ඇත. අනුභව කරන අත සමඟ සේවය කිරීම, අනෙකා තමා ආහාර ගත් ස්ථානය පිසදැමීමකින් තොරව එකම ස්ථානයක වාඩි වී සිටින බව හැඟීම, වතුරෙන් අත් සේදීම සහ ඔහු බුද්ධිමත් යැයි සිතීම සහ ලවණ සමග අත ලෙවකෑම යන සියල්ලම අප දකින පොදු කොන්දේසි අද නගරයේ.

සමහර අයට චාරිත්‍රානුකූලව අවශ්‍ය නම් පිටතින් පිරිසිදු ආහාර පිසීමට හැකිය. නමුත් ක්‍රිෂ්ණා පූජාව පමණක් ඇතුළත පිරිසිදු ය.

ක්‍රිෂ්ණා පූජා පිසින අයට නිසි පුහුණුවක් ලබා දී පිරිසිදු ආකාරයෙන් පිසිනු ලැබේ. ඉතින්, සියල්ලට පසු, එළිමහන් ආහාර අනුභව කිරීම වටී නැත.

පැල්ලම් වලින් මනස ආරක්ෂා කිරීම
ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි භක්තියෙන් තරමක් දියුණු බැතිමතුන් අවධානය යොමු කරන්නේ ඔවුන්ගේ මනස කැළැල් වලින් ආරක්ෂා කර ගැනීම සඳහා ය. ක්‍රිෂ්ණා දෙවියන්ට කැප නොකරන කිසිදු ආහාරයක් ඔවුන් පිළිගන්නේ නැත; මන්ද, බැතිමතුන් නොවන අය විසින් පිසින ලද ආහාර නිසැකවම අපවිත්‍ර වනු ඇත. පෘථිවිය, ස්ත්‍රිය හා රත්තරන් සඳහා ආශාවක් ඇති අපේක්ෂකයින් සැමවිටම භෞතිකවාදී මනසක් ඇති බැවින්, ඔවුන් පිසින ආහාර තුළින් ඔවුන්ගේ ආශාව නිසැකවම හෙළි වනු ඇත.

මේ සම්බන්ධව ශ්‍රී චෛත්‍ය මහාප්‍රභූ උපදෙස් දෙන්නේ නපුරු ඇනා කයිලා නපුරු මනසින් හා ද්‍රව්‍යවාදීන්ගෙන් ආහාර ලබා ගන්නේ නම් මනස අපවිත්‍ර වනු ඇති බවයි. ” . භෞතිකවාදීන්ගේ මනස සැමවිටම කැරකෙන්නේ ලිංගිකත්වය, මත්ද්‍රව්‍ය, සූදුව සහ මස් වැනි පව්කාර ක්‍රියාවන් වටා ය. ඔවුන් පිසූ ආහාර අනුභව කරන විට, මනස පැල්ලම් වීමට ලක් වේ. මහාප්‍රභූගේ අඩිපාරේ ගමන් කළ හැකි ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන් එවැනි ආහාරවලින් සම්පූර්ණයෙන්ම වැළකී සිටියි.

මහප්‍රභූ ද මෙසේ කියයි.

මානසික නපුරු හිල් නාහේ ක්‍රිෂ්ණා ස්මාරණ

ක්‍රිෂ්ණා-ස්මර්ති විනු හයා නිශ්පාල ජීවන්
කෙනෙකුගේ මනස කැළැල් වූ විට ක්‍රිෂ්ණා ගැන සිතීම ඉතා අපහසු වේ. ක්‍රිෂ්ණා දෙවියන්ගේ මතකය අවහිර වූ විට ඔහුගේ ජීවිතය .ල රහිත වේ. ” (සයිතන්යා චරිතම්රුතම්, ආදි ලීලා 12.51) එනම්, ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි භක්තියෙන් ක්‍රියා කරන අය ද්‍රව්‍යවාදීන්ගේ ආහාර ගැනීමෙන් වැළකී සිටීමට වගබලා නොගන්නේ නම්, ඔවුන්ගේ මනස කැළැල් වන අතර ක්‍රමයෙන් ඔවුන්ගේ ජීවිතයේ අරමුණ නැති වී යයි.

මේ ලෝකයේ සියලුම ආහාර සත්ව, රාජෝ සහ ටමෝ ගුණාංගවලට යටත් වේ. නමුත් ක්‍රිෂ්ණා දෙවියන්ට කැප කරන පූජාව මෙම ගුණාංග තුනෙන් ඔබ්බට ගිය පිරිසිදු සාරයයි. එමනිසා, පූජාව පිළිගන්නා බැතිමතුන්ගේ මනස ගුණාංග තුනකින් අපිරිසිදු නොවේ.

ක්‍රිෂ්ණා පූජා වල සුපිරි රසය
ඉහත අදියරයන්ගෙන් ඔබ්බට තවත් උන්නතාංශයක් ලබා ඇති බැතිමතුන්, ක්‍රිෂ්ණා පූජා වල නියම රසය වටහාගෙන වෙනත් රසයකට නැඹුරු නොවී ජීවත් වෙති. දිවේ රසය ගැන ආශාවෙන් සිටින අයට ක්‍රිෂ්ණාගේ රසය ලබා ගත නොහැක. මෙය වටහා ගත් අය දිව සඳහා එහා මෙහා නොයති. ශ්‍රී චෛත්‍ය මහාප්‍රභූ උපදෙස් දෙන්නේ:

ජිහාරා ලාල්ස් ජේ ඊටි-උඩි තායි
ශිෂ්නෝධර-පරයාන ක්‍රිෂ්ණා නාහි භයා

දිවට ඇබ්බැහි වී එය තෘප්තිමත් කිරීම සඳහා මෙතැනට සහ එතැනට ගොස්, ඔහුගේ බඩ සහ ලිංගේන්ද්‍රියේ උද් itation ෝෂණයේ යෙදී සිටින අතර ඔහුට කේ කේ අත්කර ගත නොහැක. ” (චෛත්‍ය චරිතම්රුතම්, අන්තිය ලීලයි 6.227)
දිවට ඇබ්බැහි වීමේ තත්වයෙන් නැඟිට ක්‍රිෂ්ණා පූජාවට ඇබ්බැහි වී සිටින අය, එම පූජාව හැර වෙන කිසිම දෙයකින් අමනාප නොවනු ඇත. ක්‍රිෂ්ණා පූජාව ඉතා රසවත් වන්නේ එය ස්වාමින්ගේ තොල් (තොල්) රස කර ඇති බැවිනි. එම ක්‍රිෂ්ණා පූජාව අනුභව කරන අය නිසැකවම ක්‍රිෂ්ණාගේ අටාර් වල රසය භුක්ති විඳිනු ඇත. සරල ක්‍රිෂ්ණා පූජා අපූරු රසයක් ඇති බව බොහෝ විට බැතිමතුන් තේරුම් ගෙන ඇත. සරල ක්‍රිෂ්ණා පූජාව මිල අධික අමුද්‍රව්‍යවලින් පිසින එළිමහන් ආහාරයකට වඩා රසවත් ය. විකල්පයක් තිබිය නොහැකි අතර සෑම කෙනෙකුටම එය අත්විඳිය හැකිය.

ක්‍රිෂ්ණාට ආදරය
ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි ඉහළම භක්තියක් ලබා ඇති අයට, ක්‍රිෂ්ණාට පූජා නොකර ආහාරයට ගත නොහැක. ක්‍රිෂ්ණා කෙරෙහි ඇති ඔවුන්ගේ පිරිසිදු ආදරය නිසා, ඔවුන් ක්‍රිෂ්ණා වෙනුවෙන් සියලු ආහාර පිසීමට, ක්‍රිෂ්ණාට ආදරයෙන් සපයන අතර, ඔහුගේ ඉතිරි කොටස දැනෙන්නේ ක්‍රිෂ්ණා ආහාරයට ගැනීමෙන් පසුව පමණි. මෙම මට්ටම ඉහළම මට්ටමයි. හොඳ සේවකයෙක් තම ස්වාමියා ආහාරයට නොගෙන කන්නේ නැත, හොඳ මිතුරෙක් තම මිතුරාට නොදී කිසිවක් කන්නේ නැත, හොඳ මවක් තම පුතාට කෑම නොදී කන්නේ නැත, හොඳ බිරිඳ තම ස්වාමිපුරුෂයාට ලබා නොදී කිසිවක් කන්නේ නැත; ඒ හා සමානව, සේවකයෙකු, මිතුරෙකු, මවක්, පියෙකු හා පෙම්වතියක් ලෙස ක්‍රිෂ්ණා සමඟ සම්බන්ධතාවයක් ගොඩනඟා ගත් ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන්ට ඔහුට ලබා නොදී ආහාර ගැනීම ගැන සිතාගත නොහැකිය.

නිර්මල ප්‍රේමයේ එවැනි තත්වයක් අත්කර ගත් අය ඉතා කලාතුරකිනි. කෙසේ වෙතත්, සෑම ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන්ම අරමුණු කරන්නේ එවැනි උත්තරීතර ආදරයයි. එමනිසා, එම ඉලක්කයේ අභ්‍යාසයක් ලෙස සෑම දෙයක්ම ක්‍රිෂ්ණාට පූජා කර බැතිමතුන් විසින් අනුභව කරනු ලැබේ. මෙම වරප්‍රසාදය සඳහා ආදේශකයක් නොමැත.

අපි ක්‍රිෂ්ණා පූජා කමු
ක්‍රිෂ්ණා පූජා හැර වෙනත් ආහාර අනුභව කරන්නේ ඇයි? ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන් පිටත ඇති ආහාර සම්පූර්ණයෙන්ම මග හැරීමට හේතු මේවාය.

සමහරුන්ට ක්‍රිෂ්ණා පූජා පමණක් ආහාරයට ගැනීම දුෂ්කර විය හැකිය. එය දුෂ්කර යැයි ඔබ සිතන්නේ නම්, එය අනිවාර්යයෙන්ම දුෂ්කර ය. එය අවශ්‍ය යැයි ඔබ සිතන්නේ නම්, ක්‍රිෂ්ණා අනිවාර්යයෙන්ම ඔබට උදව් කරනු ඇත. හිතෝපදේශය නම් මාකමුන්ඩු ය. එය ක්‍රිෂ්ණා පූජා සඳහා ද අදාළ වේ. පූජා පමණක් අනුභව කිරීමට කැමති අයට ක්‍රිෂ්ණා කෙසේ හෝ පූජා ඔප්පු කරනු ඇත. මෙය අත්දැකීම් වලින් දැනිය හැකිය. ශ්‍රීලා ප්‍රභාපාදගේ කරුණාවෙන් අද ලොව පුරා ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන් සිටී. ලෝකයේ ඕනෑම කොනකට යන්න, ක්‍රිෂ්ණා කෙසේ හෝ තම බැතිමතුන්ට තම පූජාව ඔප්පු කරනු ඇත, අපට එය විශ්වාස නම්.

ක්‍රිෂ්ණා යනු ලොවට පියගැට පෙළයි; තම පූජාව පමණක් අනුභව කිරීමට සිතන තැනැත්තා පෝෂණය නොකරනු ඇත !!! ක්‍රිෂ්ණාගේ පූජාව රස බලමු! අපි ක්‍රිෂ්ණා වි ness ානයේ පොඟවා ගනිමු!
ක්‍රිෂ්ණා බැතිමතුන් සැමවිටම සවි conscious ානික වන්නේ ස්වාමින් වහන්සේට ආහාර පූජා කිරීමෙන් පසුව පමණි.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments